فلزیاب فونیکس Phoenix Metal Detector

فلزیاب فونیکس Phoenix Metal Detector

فلزیاب فونیکس Phoenix Metal Detector

فلزیاب فونیکس Phoenix Metal Detector

فلزیاب فونیکس Phoenix Metal Detector

فونیکس Phoenix Metal Detector

نام تجاری………………..تشخیص مگا

ساخته شده در……………..آلمان

عمق…………………….40  متر

فناوری جستجو……………..تصویربرداری سه بعدی

حالت های جستجو……………اسکن سه بعدی زمین – اسکن زنده

جستجوی برنامه ها…………..طلا – نقره – مس – قطعات طلا – الماس – سنگهای قیمتی…

نمایش نتایج……………….صفحه نمایش ال سی دی رنگی + تبلت اندروید

زبان ها…………………..آلمانی – انگلیسی – فرانسوی – اسپانیایی – روسی – ایتالیایی – عربی – عبری – فارسی – ترکی – اردو –

چینیقدرت……………………باتری 12 ولت لیتیوم یونی

جعبه سیستم (واحد اصلی)

اسکنر چند زمینی (M.G.S.60) گیرنده سیگنال عمودی بالا: (V.S.T) بازو و شفت کانکتور M.G.S باتری لیتیوم یونی هدفون جعبه لوازم جانبی (پیچ – مهره – شارژر باتری – کابل…) تبلت اندروید (اختیاری)

شرح

Phoenix Metal Detector

فلزیاب فونیکس با سیستم اسکن زمینی تصویربرداری سه بعدی، یکی از بهترین دستگاه های حرفه ای است که به تازگی در سال 2021 عرضه شده است، این دستگاه توسط شرکت Mega Detection در آلمان عرضه شده است که با دستگاه های حرفه ای خود برای جستجوگران و جویندگان گنج متمایز است. اسکنر زمینی سه بعدی Phoenix شامل یک فناوری جدید است که اولین در نوع خود است که زمین را به صورت سه بعدی با دقت و سرعت بیشتر از طریق اولین کاوشگر اسکن در نوع خود، Multi-sensors Ground Scanner یا M.G.S برای اسکن می کند. کوتاه، و همچنین کاوشگر فرستنده و گیرنده سیگنال بالا عمودی V.S.T که ابزارهای اسکن قدرتمندی را برای ثبت دقیق تغییرات در مغناطیس زمین برای به دست آوردن نتایج بهتر فراهم می کند.

امکان نمایش تصویری 2 بعدی از نتایج اسکن

این دستگاه امکان نمایش تصویری 2 بعدی از نتایج اسکن را بر روی صفحه دستگاه به طور مستقیم یا نمایش سه بعدی با گرافیک های چند رنگی را فراهم می کند که ترکیب زمین و اهداف داخل منطقه اسکن را دقیقاً از طریق برنامه Multi Visual Analyzer نشان می دهد. بر روی هر تبلت یا گوشی هوشمند دارای سیستم اندروید نصب شود. فونیکس یک دستگاه همه کاره با سه سیستم جستجوی مختلف است که برای تشخیص فلزات مختلف، آثار باستانی، حفره‌ها و حفره‌های زمینی مانند تونل‌ها مناسب است و می‌تواند به اعماق بسیار زیادی برسد.     

ویژگی های فلزیاب Phoenix ابزارهای جدید اسکن

فونیکس به عنوان دستگاهی با عملکرد اسکنر زمینی طراحی شد و فناوری‌های اسکن کاملاً جدیدی در آن گنجانده شد که پس از آزمایش‌ها و آزمایش‌های عملی فراوان توسط سازنده به دست آمد.

فن آوری های جدید اسکن زمینی

شامل دو کاوشگر مختلف است که برای اهداف مختلف و با توجه به سیستم جستجوی مورد استفاده استفاده می شوند، یعنی:

 اسکنر چند زمینی( M.G.S)

کاوشگر اسکنر زمینی چند سنسوری قدرتمندترین فناوری است که برای انجام اسکن سه بعدی زمین در جستجوی دفن، گنج و حفره به دست آمده است و پیشرفت بزرگی در فناوری اسکن در دستگاه های تصویر برداری. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسکنر زمین، سطح بزرگ و وسیع کاوشگر است که سطح وسیع‌تری از زمین را با سرعت بیشتری پوشش می‌دهد و همچنین تعدد سنسورهای اسکن را به‌عنوان چهار سنسور وجود دارد. سنسورهای داخلی برای دریافت سیگنال ها با دقت بیشتر.

فلزیاب فونیکس Phoenix Metal Detector

اندازه گیری تغییرات در مقادیر میدان های مغناطیسی

سنسورهای موجود در اسکنر تغییرات در مقادیر میدان های مغناطیسی در زمین را اندازه گیری می کنند و اندازه گیری ها به سیگنال های دیجیتال تبدیل می شوند که از طریق کابل پروب به واحد اصلی دستگاه فونیکس منتقل می شوند تا مستقیما پردازش شوند و داده ها را به یک نمایش بصری دو بعدی بر روی صفحه نمایش دستگاه به شکل یک شبکه تغییر رنگ که نشان دهنده اهداف مختلف در منطقه است یا به صورت بی سیم داده ها را مستقیماً از طریق فناوری Wi-Fi انتقال می دهد تا در قالب یک گرافیک سه بعدی در هر یک نمایش داده شود. رایانه تبلتی که برنامه خاصی نصب شده است، همانطور که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

فونیکس Phoenix Metal Detector

گیرنده سیگنال عمودی بالا (V.S.T)

این کاوشگر به منظور انجام یک اسکن بلادرنگ زمین که شامل فناوری انتقال و دریافت سیگنال بالا برای میدان های مغناطیسی می باشد، ساخته شده است تا تغییرات این میدان ها را اندازه گیری کند و بر اساس این تغییرات، بتوان تعیین کرد. ماهیت و نوع هدفی که کاوشگر در این لحظه از روی آن می گذرد و انواع مختلف اهداف (مواد معدنی هر دو نوع را می توان فلزات آهنی مغناطیسی مانند آهن و غیر مغناطیسی یا گرانبها مانند طلا یا نقره – یا زیر زمین شناسایی کرد. حفره هایی مانند تونل ها و غارها).

 پردازش سیگنال های دریافت شده

سیگنال های دریافت شده توسط کاوشگر به واحد اصلی دستگاه فونیکس منتقل می شوند تا پردازش شوند و به صورت بصری بر روی صفحه نمایش دستگاه به عنوان یک جریان رنگ متغیر یا منحنی گرادیان رنگ مطابق با سیستم جستجوی مورد استفاده نشان داده شوند، همانطور که بعدا توضیح داده خواهد شد. در بخش سیستم های جستجو

طراحی متمایز

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کاوشگر V.S.T طراحی متمایز آن است که در انتهای آن که به شکل یک هرم چهار وجهی در دو طرف مقابل طراحی شده است، مجموعه ای از میله های طول متغیر حاوی LED هایی که نور ساطع می کنند و این ال ای دی ها با توجه به هدفی که کاوشگر از روی آن می گذرد، رنگ روشنایی خود را تغییر می دهند (مثلاً رنگ LED ها در صورت عبور از روی هدف فلزی با ارزش مانند طلا، قرمز است).

 

فلزیاب خزر

بعد از انتخاب و تست سلامت دستگاه قبل از خرید حتما به این نکات توجه داشته باشید:

فروشگاهی که دستگاه را از آن خریداری می کنید حتما دارای خدمات پس از فروش باشد

که اگر زمانی دستگاه احتیاج به قطعه ، تعمیر و یا آموزش مجدد داشتید بتوانید به شرکت مورد نظر رجوع کنید

و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

 

خدمات شرکت فلزیاب خزر کاوش

1. تمامی محصولات شرکت فلزیاب خزر دارای گارانتی می باشد

  1. تمامی فلزیاب های این شرکت دارای خدمات پس از  می باشد از قبیل آموزش و رفع ایراد در اپراتوری

در کارکردن با دستگاه هم به صورت حضوری و تلفنی می باشد.

  1. مشاوره رایگان جهت خرید فلزیاب و آثار و علائم
  2. تهیه و ارسال فلزیاب و طلایاب طلایاب مورد نظر مشتری به تمامی نقاط  کشور در سریع ترین زمان ممکن.

 

فلزیاب خزر کاوش

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب با بهترین قیمت

و یک سال گارانتی شرکتی و 4 سال خدمات پس از فروش.

همراه با آموزش و تست در حضور مشتری

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

09944391904

09368082916

فلزیاب 09918904146

فلزیاب 09368082916_ 09944391904

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *